Autorskie prace programistyczne

Zombie
rynek-oferuję
SP24
SP24

Witam!

Jestem programistą backendowym z 2 letnim doświadczeniem.

Technologie których używam to:

HTML CSS PHP JS C# Java

Ceny prac, które wykonuje nie są wysokie, ponadto co jakiś czas

w cenniku dodaje zniżki, przez co nie potrzebujecie dużego budżetu.

Jednak jeśli obok pracy w kolumnie Cena zawarta jest informacja Do uzgodnienia oznacza

to, że cena zostanie ustalona na podstawie wymagań klienta.

Jeżeli chodzi o kontakt poniżej przedstawiłem liste form kontaktu ze mną

1. Formularz kontaktowy (na mojej stronie)

2. Prywatna wiadomość na forum

3. Discord: SopelPL#1407

4. LiveChat na stronie - Rekomendowana forma kontaktu

Co oferuję?

• Krótki czas wykonania

• Niskie ceny oraz zniżki

• Przejrzysty oraz czytelny kod

• Szybki kontakt

Czego oczekuję?

• Dojrzałości

• Dobrego kontaktu z klientem

• Zaliczki (25-50% ceny)

Strona + portfolio: http://sopelplyt.5v.pl/

(proszę nie czepiać się o brak domeny)

Jeśli chciałbyś nawiązać współprace napisz na email lub wypełnij formularz na stronie

Edit by @DBanaszewski Usunięto adres e-mail, którego podawanie jest zabronione (regulamin, 3.7.3).

SP24
SP24

Odświeżam

DoreK
DoreK α-tester v3

Kiedy Twoja strona będzie na czymś normalnym (czyt. nie na darmowym hostingu)? Kiedy będzie SSL na Twojej stronie? Czy Twoja strona jest z templatu? Czemu poważny programista robi błędy (literówki) na swojej stronie?

SP24
SP24
  1. Strona będzie przeniesiona na płatny hosting
  2. Będzie
  3. Tak
  4. Gdzie dokładnie widzisz błędy? Pamiętaj, że możesz je zgłosić poprzez LiveChat lub tutaj na forum
Timo
Timo Moderator forum.lvlup.pro

SP24:

Tak

Z jakiego? Na jakiej licencji jest takowy?

SP24
SP24

Tutaj masz template na którym oparta jest strona: https://blackrockdigital.github.io/startbootstrap-agency/

Nie ukrywam, że strona jest z templatu, bo to nic złego.

Template jest na licencji MIT License

DoreK
DoreK α-tester v3

SP24: