Bot lvlupa aka Up

Off topic
iAnty
iAnty

Proponuję dodania mu funkcji bota muzycznego. Lub dodanie na serwer takowego.

anon40709621
anon40709621

Nie, ponieważ Discord nie nadaje się do słuchania muzyki oraz serwer discord zastępuje czat z forum. Na shoutboxie nigdy nie ma muzyki :slight_smile:

iAnty
iAnty

Ja myślałem, że Discord sie nadaje, bo używali tego argumentu w walce z ts3. No cóż.. 😂😅 A tak w ogóle to Twój argument to inwalida, bo na tym serwerze są kanały głosowe, a jak wiadomo, "na shoutboxie nie ma kanałów głosowych".
¯\(ツ)

Hank
Hank

Discord ma dużo słabszą jakość kodeków i jak na razie nie ma możliwości dorównać pod tym względem ts3, a mimo, że nie jestem audiofilem słysząc muzykę na discordzie często uszy mi po prostu krwawią.

liamdj23
liamdj23

Discord miał zastąpić forumowego shoutboxa i robi to bardzo dobrze, jak chcesz posłuchać muzyki to włącz sobie Spotify ;) Discord nie służy do słuchania muzyki, tak samo jak każdy inny komunikator. Na pewno nie chciałbym widzieć kilkanaście kanałów głosowych bo każdy chce posłuchać czegoś innego, głupie i bez sensu. A jak chcesz posłuchać muzyki to możesz utworzyć takie zaproszenie: image|411x152

anon10657637
anon10657637

anon40709621:

ponieważ Discord nie nadaje się do słuchania muzyki

Bullshit.

Hank:

Discord ma dużo słabszą jakość kodeków

Opus Voice, bitrate też robi robotę.

Hank
Hank

Z jakiegoś powodu powstał opus music

DoreK
DoreK α-tester v3

anon10657637:

Bullshit

nie bullshit tylko święta prawda, jakość dźwięku na Discordzie to katastrofa, zgadzam się z

Hank:

słysząc muzykę na discordzie często uszy mi po prostu krwawią tyle że w pewnym sensie ja jestem audiofilem więc moje uszy krwawią 2x bardziej :kappa:

Hank
Hank

a ja nadmienię, że nie jestem audiofilem a mimo to słyszę różnicę

SystemZ
SystemZ Admin lvlup.pro

Nie widzę sensu 👺

Są usługi muzyczne typu Spotify które mają na to odpowiednie licencje i specjalizują się w tym. Zostawiam to w ich rękach 👐