DNS podpinanie

Zombie
dns
anon73482624
anon73482624

Potrzebuje adres DNS mojego serwera na hosting nazwa.pl bo podpinam domene pod serwer postawiony na VPSie, te IP cyferkowe VPSa co na maila podają nie działa pisze zebym sie skontakował z centrum obsługi.. Więc to chyba nie jest DNS. Nie znam się.. Pomóżcie.

bopke
bopke Moderator forum.lvlup.pro

Pokaż w jaki sposób próbujesz podpiąć, może po prostu coś robisz tam nie tak :)

anon73482624
anon73482624

Loguję się do panelu klienta na nazwa.pl Potem wchodze w zakładke domeny Tam mam swoją domene już kupioną i jest napisane IP takie jakie se wybrałem Tam wchodze w konfigurowanie tej swojej domeny Klikam zewnętrzne serwery DNS (chyba dobrze) I wpisuje tam cyfrowe IP co mi wysłaliście na Maila. Klikam zmień I potem wyskakuje, że skontaktuj się z obsługą bo jakiś błąd

Infinity
Infinity

Tak to nie działa, twój serwer to nie jest serwer DNS.

Wykorzystaj strefę dostępną na nazwa.pl (ich DNS) i tam wpisy A skieruj na IP twojego vpsa. Powinno być to gdzieś w konfiguracji domeny.

anon73482624
anon73482624

A może jaśniej dla zielonego :P

Infinity
Infinity

Każdy panel inaczej wygląda a dostępu do nazwa.pl nie mam aktualnie. Ustawienia domeny -> tam poszukaj ustawień DNS (nie zmiany DNS tylko ustawień strefy). Będziesz miał w tej zakładce wpisy A, CNAME, NS, MX, etc.

Zmień wpisy o typie A na IP swojego vpsa.

Oczywiście aby to zadziałało, ustawienia DNS muszą wskazywać na DNS domyślny dla nazwa.pl (więc jesli cos tam mieszałeś i zmieniles to moze nie dzialac).

#EDIT znalazłem jakis screen:

undefined

Tutaj na samym dole masz zaawansowaną konfigurację.

undefined

Potem tutaj do zmiany typ A na twoje IP.

anon73482624
anon73482624

Te zdjęcia to chyba jakieś stare bo w zakładce Domeny i w konfiguracji tej domeny nie ma już tej zakładki jedynie jest ta Zewnetrzne serwery DNS

I znalazłem takie coś: Oto dane serwerów DNS nazwa.pl:

• ns1.nazwa.pl - IP: 77.55.125.10
  • ns2.nazwa.pl - IP: 77.55.126.10