Gshops.pl - profesjonalny itemshop

Projekty użytkowników
Grabi
Grabi

Cześć,

potrzebowałem mocniej wdrożyć się w płatności, a więc wymyśliłem projekt, który mi w tym pomoże. Od początku tego tygodnia pracuję nad itemshopem, który miał być częścią hostingu gaming-core. Ze względu na przepaść pomiędzy moimi umiejętnościami z zeszłęgo roku a obecnie - robię go od nowa, na nowych plikach w oparciu o adminlte oraz laravela 8.

Projekt działa w oparciu o mvc, w architekturze saas z wykorzystaniem wszystkiego, czego się nauczyłem w tym roku.

Co wyróżnia ten projekt:

• ma zaawansowany panel przypominający popularne rozwiązania e-commerce

• pozwala na przypisanie wielu serwerów gier do jednego sklepu, nawet z różnych gier (zaczynam od minecraft)

• zaawansowany wgląd w statystyki, porównywanie miesięcy

• pozwala na automatyzację eventów, które można organizować za pomocą komend

• jest tworzony technicznie na wysokim poziomie (jestem programistą z zawodu)

• możliwość dodawania czasowych ofert z odliczaniem

• bardzo wysoki poziom customizacji, nawet samego panelu

• nie pośredniczę w płatności, po wybraniu operatora trzeba podać wygenerowany klucz i płatności kierowane są bezpośrednio na konto klienta, bez ŻADNYCH prowizji

Od razu piszę, że jest to projekt pokazowy, aby mieć w portfolio projekt, który ukazuje moje aktualne umiejętności. Jestem backendem, więc korzystam z templatek.

Projekt jest przede wszystkim tworzony dla ^ powodu, natomiast będę chciał go udostępnić jako saas lub open source. W tym momencie projekt raczkuje i nie wiem w którą stronę pójdzie.

Zarzucam klika fotek (templatka sklepu to jedna z wielu, będzie więcej do wyboru)

Screenshot_1|690x321 Screenshot_2|690x322 Screenshot_4|690x324 Screenshot_5|690x323 Screenshot_6|690x323 Screenshot_7|690x326 Screenshot_8|690x322 Screenshot_9|690x320 Screenshot_10|690x326 Screenshot_11|690x327 Screenshot_12|690x323