Instalacja forum flarum

Zombie
zarządzanie, www
jahumen
jahumen Pionier

Cześć, mam takie pytanie, czy na hostingu WWW premium będę mógł zainstalować forum na silniku flarum?

http://flarum.org/docs/installation/ Według strony flarum należy je zainstalować przy pomocy konsoli (najpierw zainstalować composera, a następnie korzystając z jego komend zainstalować flarum). W pakiecie WWW premium jest dostęp do SSH, więc teorytycznie powinno to być możliwe, jednak jak jest w praktyce?

Do tego zapytam jeszcze, czy pakiet premium jest dobrym wyborem pod małe forum, czy mimo wszystko muszę zakupić lepszy pakiet/VPSa? Raczej będą tam maksymalnie 2-3 tematy dziennie (zamierzam stosować je do trochę innych celów).

Proszę o proste odpowiedzi, jestem w tym temacie zielony. :P

Nieznajomy11
Nieznajomy11 Moderator forum.lvlup.pro

SystemZ:

Composera można używać na pakietach WWW z SSH, logujesz się przez SSH, ściągasz .phar, reszta już leci.

¯\_(ツ)_/¯

jahumen:

Do tego zapytam jeszcze, czy pakiet premium jest dobrym wyborem pod małe forum, czy mimo wszystko muszę zakupić lepszy pakiet/VPSa? Raczej będą tam maksymalnie 2-3 tematy dziennie (zamierzam stosować je do trochę innych celów).

Tak, spokojnie wystarczy. A w razie czego jak będzie to za mało, to co za problem napisać ticketa? ;)

Juraso
Juraso

Witam, jestem znajomym jahumena i jest teraz taki problem, wchodząc przez ip forum działa, jednak gdy wchodzimy przez podpiętą domenę pokazuje się biała strona, tak jakby nie odnajdowało pliku index.php http://doprogramowania.pl/blog/

DBanaszewski
DBanaszewski α-tester v3

Mi normalnie działa ;) Połączyłem się poprzez domenę i widzę forum ;)

Lukass
Lukass

Pewnie domena przekierowywała jeszcze DNS. Mi działa już :) Możesz napisać nam jak się forum spisuje :D Z chęcią bym je użył bo sam design ładnie się prezentuje :)

jahumen
jahumen Pionier

@DBanaszewski @Lukass