Komenda /restart na serwer MC

Zombie
vps, minecraft
Whited
Whited

Mam pytanie do was! Jak wpisuje komende /restart serwer sie wylacza i musze go wlaczac ponownie za pomocą ./starts.sh (w środku tego jest screen -dmS x java -Xms4096M -Xmx4096M -jar silnik.jar). Ogolnie serwer dziala ale komenda /restart nie. POMOCY!

Szymonjjay
Szymonjjay

Musisz utworzyć nowy plik do restartowania serwera np. restart.sh ALE nie dawać w nim screena, tylko samą komendę odpalającą serwer i podmienić nazwę pliku restartującego w configu spigot.yml Twój serwer próbuje utworzyć screen w screenie, dlatego się nie włącza.

Whited
Whited

Mozesz mi zrobic to krok po kroku bo od wczoraj mam vps i jestem w tym zielony jak creeper ;p

jbrudek
jbrudek
  1. Stwórz plik o nazwie restart.sh
  2. W nim wpisz komendę startową serwera, ale bez screen.
  3. W pliku spigot.yml zmień nazwę pliku restartującego na restart.sh

Prościej chyba się nie da.

Whited
Whited

czyli w restart.sh wpisac -dmS x java -Xms4096M -Xmx4096M -jar silnik.jar tak?

jbrudek
jbrudek

Nie zupełnie, wpisz to: java -Xms4096M -Xmx4096M -jar silnik.jar

Whited
Whited

ok spróbuję

Whited
Whited

niedziala image|641x389 do takiego czegos mnie przenosi w puTTy a serwer sie nie restartuje. image|256x21

jbrudek
jbrudek

Sprawdź czy jest screen odpalony pod screen -r

Whited
Whited

image|542x85

Whited
Whited

takie cos mam

KrEdEnS
KrEdEnS Moderator Freebies

wpisz:

kill 14594
kill 914
kill 615

EDIT. @Whited Staraj się nie tworzyć duble postów

Whited
Whited

Ok przepraszam :D EDIT: nadal to samo ;/ tylko ze pod komenda screen -r nic nie ma i tyle

KrEdEnS
KrEdEnS Moderator Freebies

Ok zacznijmy od tego ile masz GB ramu na VPS?

Whited
Whited

4gb

jbrudek
jbrudek

Zatem zmień linię startową, ponieważ twój serwer VPS musi mieć trochę ramu dla siebie, a ty przydzieliłeś cały na serwer minecraft, proponował bym ustalenie limitu dla minecrafta na 3.5G lub 3G

Whited
Whited

i wtedy zadziała?

jbrudek
jbrudek