Na jakim serwerze Minecraft byś grał ?

Off topic
minecraft
Dziurexik
Dziurexik

Siemkka, mam do was pytanie.

Jaki zrobić tryb serwera ?, na jakim byś cię grali ?, bo szczerze już nie chce mi się prowadzić "DARMOWY ADMIN" bo to już nie ma sensu, bo jest już miliony takich serwerów, więc będę wdzięczny jak podacie mi na jakim serwerze byś cię grali.

Pozdrawiam.

Nieznajomy11
Nieznajomy11 Moderator forum.lvlup.pro

Huh, temat z typu jaki język programowania najlepszy..

wszyscy wiedzą, że skript

Dziurexik
Dziurexik

No ale ja się tylko grzecznie pytam. Bo ja nie znam się już na klockach. I w nie praktycznie nie gram, bo nie ma fajnych serwerów, a na serwerach premium mam bana za śmieszne rzeczy.

koweq
koweq

Dziurexik:

a na serwerach premium mam bana za śmieszne rzeczy.

aha.

A tak na serio - jeśli nie wiesz jaki serwer robić, to nie rób go, bo będzie on robiony na siłę...

Marcoral
Marcoral Pionier

Jak nie znasz się na klockach i w nie nie grasz, to po co robić serwery? Stare japońskie porzekadło głosi "jak nie wiesz o co chodzi, to chodzi o pieniądze" i niestety to samo węszę w tym przypadku...

Dziurexik
Dziurexik

Nie chodzi o pieniądze. Mam 2 vpsy jeden opłacony na 1 mieś a drugi na 14mieś. I chce zrobić serwer nawet nie pod hajs. Pod hajs to był "Darmowy admin". Grałem w klocki 6 lat. Skończyłem ok. rok temu tak grać. Nie wiem co teraz gracze lubią.

koweq
koweq

Jak wspominałem - >koweq:

jeśli nie wiesz jaki serwer robić, to nie rób go, bo będzie on robiony na siłę...

endrjoo96
endrjoo96

Wymyśl jakiś tryb - dodaj jedno do drugiego, pomnóż przez trzecie i stwórz serwer, jakiego nie było. Na przestrzeni lat wiele trybów było popularnych, a nie wzięły się one znikąd - ktoś je wykminił. Odpowiadając na pytanie - RPG z wciągającą fabułą i rozbudowaną mechaniką walki, która będzie jednocześnie nieskomplikowana i "do ogarnięcia po 5 walkach".

Anno
Anno

Ja bym pograł na jakimś serwerze z modami lub czysty survival ( drop z rud itp )

anon10657637