Potrzebuje osoby która ma możliwość stoworzenia serwera ts3

Pytania i problemy
eXoDee
eXoDee

Potrzebuje osoby która ma możliwość stworzenia serwera ts3 do 20 slotów proszę o szybki kontakt :)

Timo
Timo Moderator forum.lvlup.pro

Sprecyzujesz dokładnie o co chodzi? Szukasz osoby, która umie taki postawić, czy takiej która tobie taki serwer postawi i będzie hostowała?

Taką możliwość mają na przykład hostingi TeamSpeaka.

eXoDee
eXoDee

Bez znaczenia potrzebuje na rok prywatnego serwera ts3 na początek do 20 slotów z możliwością posiadania admina teog serwera :)

eXoDee
eXoDee

Nie znam się jak to działa poprostu potrzebuje działający serwer prywatny pod klan do 20 slotów :)

Timo
Timo Moderator forum.lvlup.pro

No to skorzystaj najlepiej ze standardowego hostingu TeamSpeak.

Tutaj masz pierwszą ofertę z Google, dwie lokalizacje do wyboru, w porządku cena: https://net-speak.pl/zamow-serwer-teamspeak3

Jak widzę jest rabat przy opłaceniu na rok z góry, ja jednak wolałbym mieć możliwość swobodniejszego przeniesienia się na inny hosting, jeśli ten by mi nie odpowiadał.

eXoDee
eXoDee

Patrzyłem i jak dla mnie to trochę drogo na tej stronie dlatego szukam kto ma możliwość stworzenia serwera taniej :)

LinGruby
LinGruby Pionier

Timo:

Tutaj masz pierwszą ofertę z Google, dwie lokalizacje do wyboru, w porządku cena: https://net-speak.pl/zamow-serwer-teamspeak3

@eXoDee jak byś się na to zdecydował to bierz "Warszawa - OVH" pewniejsze...

acz ja osobiście wolałbym mieć kontrolę nad takim serwerem ;-)

eXoDee:

Patrzyłem i jak dla mnie to trochę drogo na tej stronie dlatego szukam kto ma możliwość stworzenia serwera taniej

jak 16,15 pln na miesiąc to drogo to wątpię że znajdziesz taniej ( mowa o rocznym wykupieniu )

Szymo
Szymo
Blox61
Blox61

W takim przypadku możesz poprosić np. na serwerze MineTS.pl (polecam) o własną strefę klanu i wychodzi na to samo a masz za darmo :nosacz:

Szymo
Szymo
Blox61
Blox61