Problem z panelem SinusBota

Zombie
ts3, sinusbot
mrgenius512
mrgenius512

Witam, po postępowaniu zgodnie z instrukcją https://lvlup.rok.ovh/t/musicbot-czyli-jak-zainstalowac-sinusbot-z-youtube-dl/205 , podczas gdy wpisuje 178.32.121.152:8087 w przeglądarke otrzybuję taki komunikat

Ta witryna jest nieosiągalna Serwer 178.32.121.152 odrzucił połączenie. Wypróbuj te rozwiązania:

Sprawdź połączenie Sprawdź serwer proxy i zaporę sieciową ERR_CONNECTION_REFUSED

Co mi pozostało ?

LinGruby
LinGruby Pionier

mrgenius512:

Co mi pozostało ?

zalogować się na serwer i zobaczyć czy w htop czy masz proces ./sinusbot i screen jak nie masz to przejrzyj jeszcze raz poradnik może gdzieś popełniłeś błąd ;-) bo sinusbot się w ogóle nie odpala, a i podstawa czy masz otwarty port 8087 bo port 80 masz otwarty bo widać stronę apache2

Timo
Timo Moderator forum.lvlup.pro

Wykonałeś każdy krok z poradnika? Odpaliłeś przez screen?

mrgenius512
mrgenius512

Widocznie muszę odblokować port, jestem zielony i powoli dochodzę do celu :D

Timo

Zapewne tak. Jeśli KVM to w panelu v3 możesz ustawić reguły blokowanie UDP, chyba, że korzystasz np. z ufw.

mrgenius512
mrgenius512

OpenVZ

Timo

To raczej nie masz blokowania portów. ufw allow 8087 ? Na pewno sinusbot jest włączony?

mrgenius512
mrgenius512

Przywrócę sobie maszynę bo i tak nic ciekawego na niej nie mam, od nowa zrobię tego sinus bota i się odezwę.

mrgenius512
mrgenius512

Gdy próbuje uruchomić sinus bota ./sinusbot to wyskakuje taki komunikat :

bash: ./sinusbot: No such file or directory

Timo

Zapewne jesteś w złym katalogu. Przejdź do właściwego zapewne cd /home/sinusbot i tam wpisz. Jeśli nie zadziała, wpisz komende ls i zobacz jakie pliki są w obecnym katalogu ;)

mrgenius512
mrgenius512