Sponsor Serwer Minecraft 50 do 90 slotów

Zombie
eurian
eurian

**Witam ** Chciałbym zrobić serwer .. ** I potrzebuje serwera z około 8 GB ramu polski ternie by nie lagowało. Miałem już taki serwer lecz przez inne hostingi padl i szukam od was serwer minecraft jestem programista youtuber i ma premium minecraft. Gdy miałem ten serwer grało tam po 50 Lub 90 osób. Widać było że im się bardzo podobał. 4. Mam ekipę Do budpowania Serwera minecraft w Planie jest budowanie miasta chodzież wielkopolkie to moje miasto gdzi sie urodzilem i teraz szukam sponsora minecraft serwerr minecraft . W razie innych pytań proszę pisać a odpisze na 100% lub bij na teamspeak 3 IP : Eurian-Speak.ts3dns.eu

luxDev
luxDev Pionier

Mój błąd i nie dopatrzenie. [(Usunąłem post tak jakby)]

:P zdarza się myślałem że prosisz o współprace z lvlup.

koweq
koweq

eurian:

EasyHC + Gildie

Sorry ale tu raczej nikt nie lubi EasyHC :/

eurian:

8GB Szczerze to 8GB to max. 80 slotów bez pluginów

eurian:

Jestem programista youtuber

Dasz linka do kanału? I może pokażesz jeszcze co napisałeś?

eurian:

W planie jest budowanie miasta To easyhc czy budowanie?

Raczej sponsora tu nie znajdziesz, czy to od właściciela hostingu czy to od użytkowników. Wiem że to nie jest podanie o współpracę z hostingiem, ale radziłbym popracować nad prezentacją gdyż nawet gdyby ktoś chciał Ci takowy serwer postawić to twoja prezentacja by go odstraszyła. Życzę szczęścia w poszukiwaniu sponsora!

patryks
patryks Pionier

Ja na sam początek polecam zapoznać się z podstawowymi zasadami ortografii i interpunkcji, a następnie poprawienie tego zbioru liter i cyfr.

Xepio
Xepio Pionier
  • do tego pisanie takich próśb o sponsoring, powinny pisać osoby o ilorazie inteligenci (IQ) przynajmniej 80. No cóż tutaj chyba brakuje, sporo jak piszesz o sponsorowanie DO JASNEJ CHOLERY EASY-HC.. Lepiej usuń tego typu prośbę, nawet jak jest skierowana do osób spoza forum, bo takie coś tylko wstyd przynosi -.-
Xepio
Xepio Pionier