Szablony na forum strony minecraft

Zombie
minecraft
prolucyferyt1
prolucyferyt1

Cześć, mam pytanie ma może ktoś z was szablony na forum serwera minecraft? Bo szukam a niestety te które znajduję w google są takie kiepskie lub linki wygasły.

Jeśli ten temat jest w złym dziale to proszę przenieść.

Bump
Bump Regularny

Na jakie forum? Mybb, ips...?

prolucyferyt1
prolucyferyt1

Na forum Mybb.

prolucyferyt1
prolucyferyt1

Sprawdzałem ale po wgraniu tego pliku na hosting www poprzez ftp strona nadal nie działa, lub ja nie umiem tego wgrać.

Bump
Bump Regularny

prolucyferyt1:

strona nadal nie działa, Czyli przed wgraniem stylu tez nie dzialala?

prolucyferyt1
prolucyferyt1

Ogólnie jestem zielony w stronach www, wgrywam ten plik co sie pobiera z tamtego linku i wgrywam go do hostingu www poprzez ftp a strona ukazuje komunikat: Not Found The requested URL / was not found on this server. Przed wgraniem tego stylu też nie działa strona.

Bump
Bump Regularny

Importujesz ten styl za pomoca narzedzia w mybb?

prolucyferyt1
prolucyferyt1

Jak już mówiłem jestem zielony w tym, ja wrzucam tylko ten plik do ftp taki jak pobrałem nic więcej z tym nie robie.

Poczytałem na razie w necie o tym i postaram się samemu wgrać, proszę nie zamykać tego tematu jak sobie nie poradzę to będę pisał w tym temacie o dalszą pomoc.

artur9010
artur9010

o to mój theme <3

@prolucyferyt1 wygląda to na problem z twoją instalacją mybb, nie z motywem

prolucyferyt1
prolucyferyt1

@artur9010 Niestety po stronie instalacji mybb jest problem, bo hosting na którym mam tą stronę długo niestety instaluję mi mybb na hosting, bo nie mialem ogólnie zainstalowanego więc byłem w tym zielony.

artur9010
artur9010

o jezu, czy ty używasz jakiegoś panelu na hostingu do instalacji mybb?

prolucyferyt1
prolucyferyt1