TiREX

Zombie
Szymon
Szymon

Witam, z racji tego, że na różnych forach przewijało się dużo podróbek (pod nickiem TiREX). Postanowiłem tutaj poprosić o rangę zweryfikowanego. Myślę, że jestem w miarę rozpoznawalnym pod moim oryginalnym nickiem.

Moje osiągnięcia (jeżeli można to tak nazwać):

  • własny serwer ts3 speak24.pl
  • jestem byłym technikiem, prawą ręka administratora na serwerze minecraft kwadratowamasakra.pl (odszedłem sam)
  • pisze i pisałem pluginy do minecrafta
  • na mpcforum byłem oskarżany o backdory w moich pluginach (tak to prawda, ale był on wykorzystywany tylko i wyłącznie, gdy ktoś złamał licencje)

@Edit Musze się jeszcze pochwalić, że jestem w trakcie pisania pewnej aplikacji niestety closed source ze względu na wartość kodu (dowiecie się kiedy wyjdzie na jaw jaką aplikacje piszę). Zanim nie zrobię beta testów nie będę tego zdradzać. @Edit2 Jeżeli dobrze pamiętam to bardzo dawno temu mówiłem @Jebanany moje plany co do tej aplikacji.

Pozdrawiam Wszystkich Użytkowników (ciekawe czy ktoś wiedział, że ja to TiREX, ale pewnie większość mnie nie pamięta)

koweq
koweq

Kojarze cię skądś...

Szymon
Szymon

Może z mpc, mojego tsa, serwera mc lub csa? Postaraj sobie przypomniec. Bede wdzieczny.

koweq
koweq

Pewnie z serwera MC

Karolek
Karolek

Trzeba by mieć naprawdę dobry powód by się pod Ciebie podszywać xDDDDDDDD Imo zbędne :v

Szymon
Szymon

Co do tej pierwszej części to masz racje, ale takie osoby mimo wszystko się zdarzały. Liczy się także szpan na forum (hihi)

kamcio96
kamcio96

Szpan czym? xD

Szymon
Szymon

Kapselkiem :slight_smile:

luxDev
luxDev Pionier

To jest tzw. odbytniak :)

happi
happi

Jedyne podróbki jakie dotyczą ciebie, to przeróbki twoich pluginów. A ta "pewna aplikacja" to dekompilator lub coś związanego z tym. I chwalenie się, że jesteś wyzywany na forum, bo dałeś backdoora do swojego pluginu to chyba jednak nie jest dobry pomysł.

Aylin
Aylin ex-admin forum.lvlup.pro