W jaki sposób edytować motyw w wordpress?

Zombie
wordpress
rzylecia
rzylecia

Witam :slight_smile: Jestem nowa w tworzeniu stron i działaniu wordpressa. W jaki sposób można edytować motywy? Konkretnie jak można np. zmienić rozmiar baneru, dodać baner jeżeli dany motyw go nie ma. Jakie motywy są najbardziej 'edytowalne'? Szukałam i na tej i na anglojęzycznej stronie internetu i nie mogę znaleźć potrzebnych informacji 😦 Jeśli ktoś mógłby podrzucić coś co się faktycznie przyda, byłabym wdzięczna :3

LinGruby
LinGruby Pionier

rzylecia:

W jaki sposób można edytować motywy?

akurat na Wordpress się nie znam ale sądzę że podobnie jak w PHP-Fusion ( podstawy html i php )

ot wszystko ;-)

Aylin
Aylin ex-admin forum.lvlup.pro

rzylecia:

Jestem nowa w tworzeniu stron i działaniu wordpressa.

Poniższy "rant" proszę czytać z przymrużeniem oka :kappa:

Jako osoba która bawiła się WP przez kawałek czasu (niespecjalnie długi, ale też nie krótki), nie polecam bawienia się "tym czymś". Zjada nerwy i czas, a tego szkoda. Jak już musisz użyć WordPress to poszukaj motywu który najbardziej Ci odpowiada i z nim zostań. Drobne zmiany są wykonalne, chyba że motyw to labirynt kodu z dziwnymi komentarzami, wtedy pozostaje edycja metodą prób i błędów. Licz się jednak z tym, że będziesz musiała regularnie to-to aktualizować, bo inaczej ktoś miły inaczej może zabawić się stroną/blogiem. Podatności jest trochę, co rusz wychodzą nowe. Ciężko się przed tym zabezpieczyć, a nawet jak już czasem wychodzi łatka to potrafi np. zepsuć się samo jeszcze bardziej (ostatnio gdzieś coś czytałam że aktualizacja psuła możliwość następnych aktualizacji z poziomu panelu, niestety nie mogę tego znaleźć).