WarCity - serwer wojenny

Zombie
współpraca-odrzucone
boleknowak
boleknowak Pionier

####Nazwa projektu WarCity ####Cel Zrobić wspaniały serwer dot. walk z bronią palną. Chcemy zrobić to jak najrealistyczniejsze. ####Co udało nam się zrobić Posiadamy mapę, podstawowe pluginy. ####Plany Dodać bronie i dodać do nich teksturki. Mam wiele więcej planów, ale nie chce spojlerować :slight_smile: ####Osoby/organizacje biorące udział (linki) Ja (boleknowak) oraz kilka osób z forum http://skript.pl (tak myśle) ####Osoby/organizacje które może wezmą udział (linki) użytkownicy z skript.pl (jako moderacja) ####Usługi z lvlup.pro których potrzebuję aby zrealizować swój cel wraz z parametrami (GB RAM, sloty itp) Potrzebuje naprawde dobrej maszyny. VPS 8gb? Nie znam się zbyt na tym, ale wiem że z 100-200 slotów musiałbym mieć (można założyć że 1/2 ilości gra online). Potrzebuje także strony www (+mysql) ####Co mogę zaoferować w zamian Reklame hostingu na chat, stronie, w reklamach ####Dlaczego ten projekt jest unikalny? Opisz Szukałem tego typu serwerów (+ to co ja chce) i nie znalazłem, więc pomyślałem że fajnie byłoby zrobić taki. Myślę że wszystko dobrze opisałem i zaakceptujecie te "podanie", bo moim zdaniem jest godne uwagi. :)

adminek153
adminek153 Moderator forum.lvlup.pro

boleknowak:

Potrzebuje naprawde dobrej maszyny. VPS 8gb? Nie znam się zbyt na tym, ale wiem że z 100-200 slotów musiałbym mieć (można założyć że 1/2 ilości gra online). Potrzebuje także strony www (+mysql)

[u]Nie znam się na tym[/u].... Nie jest precyzyjnie opisane Jaki pakiet...

Mnie ten pomysł oraz prezentacja nie zachęca, szczerze mówiąc nawet odrzuca. Ale to jest moje zdanie.

MineClash
MineClash

Jak dla mnie serwer wyszedłby na plus. No, z tym 8 gb to można by było zmniejszyć do 6 na start (debian by trochę brał więc na serwer to by było z 4-5), ale pomysł dobry :slight_smile:

Jestem na TAK.

krfcm
krfcm Pionier