Zapytanie o możliwość udostępnienia kodu Aimpanel

Aimpanel
ProGamesTv
ProGamesTv

Hej, Mam pytanie czy jest możliwość uzyskania całego kodu AimpanelV1.0. Nie będę go używał w celach komercyjnych, lecz głównie w celach nauki języków jakie zostały użyte w nim. Z góry dzięki za odpowiedź. Oznaczam @SystemZ żeby szybciej spojrzał.

DoreK
DoreK α-tester v3
Nieznajomy11
Nieznajomy11 Moderator forum.lvlup.pro

ProGamesTv:

uzyskania całego kodu AimpanelV1.0

ProGamesTv:

Nie będę go używał w celach komercyjnych Ciekawe zapewnienie. 😄

ProGamesTv:

w celach nauki języków jakie zostały użyte w nim. Chcesz się uczyć patrząc na kod tak dużego i pomieszanego projektu?

ProGamesTv
ProGamesTv

Jestem w technikum. Chcę się czegoś więcej uczyć, a uczy się najlepiej z kodu, który został napisany.

Nieznajomy11

Zdecydowanie odradzam rzucania się na tak duże rzeczy łączące różne technologie, szczególnie do takich celów jak nauka.

Timo
Timo Moderator forum.lvlup.pro

Ja lubię się uczyć przerabiając mniejsze aplikacje otwarto źródłowe w danym języku, nawet jeśli nie będą mi zbytnio potrzebne - praktyczne, polecam.

ProGamesTv
ProGamesTv

Dziękuję Timo :slight_smile: Jeśli chodzi o Ciebie @Nieznajomy11. Znam PHP, html itp. Ale chcę się jeszcze czegoś więcej nauczyć. Jeżeli chodzi o licencje to przestrzegam ich ;)

Nieznajomy11

ProGamesTv:

Znam PHP, html itp. Jeśli mam być szczery, to nie brzmi to jakoś przekonująco.

Czego chcesz się konkretnie nauczyć poprzez zapoznawanie z tym kodem? Bo nadal mam zdecydowanie wrażenie, że nie tędy droga. "Czegoś więcej" niekoniecznie jest zawsze dobrym wyborem.

Czy masz jakiś cel, że potrzebujesz akurat konkretnie aimpanelu?

Aylin
Aylin ex-admin forum.lvlup.pro

Najlepiej uczyć się poprzez robienie własnych rzeczy. Ja jestem typem co może gapić się jak sroka w gnat na jakiś kawałek kodu i pokiwam głową że rozumiem - a za pięć minut nie pamiętam co to jest i do czego to.