Zapytanie o możliwość udostępnienia kodu Aimpanel

Aimpanel
ProGamesTv
ProGamesTv
7 lat temu

Hej, Mam pytanie czy jest możliwość uzyskania całego kodu AimpanelV1.0. Nie będę go używał w celach komercyjnych, lecz głównie w celach nauki języków jakie zostały użyte w nim. Z góry dzięki za odpowiedź. Oznaczam @SystemZ żeby szybciej spojrzał.

DoreK
DoreK α-tester v3
7 lat temu
Nieznajomy11
Nieznajomy11 Moderator forum.lvlup.pro
7 lat temu

ProGamesTv:

uzyskania całego kodu AimpanelV1.0

ProGamesTv:

Nie będę go używał w celach komercyjnych Ciekawe zapewnienie. 😄

ProGamesTv:

w celach nauki języków jakie zostały użyte w nim. Chcesz się uczyć patrząc na kod tak dużego i pomieszanego projektu?

ProGamesTv
ProGamesTv
7 lat temu

Jestem w technikum. Chcę się czegoś więcej uczyć, a uczy się najlepiej z kodu, który został napisany.

Nieznajomy11
7 lat temu

Zdecydowanie odradzam rzucania się na tak duże rzeczy łączące różne technologie, szczególnie do takich celów jak nauka.

Timo
Timo Moderator forum.lvlup.pro
7 lat temu

Ja lubię się uczyć przerabiając mniejsze aplikacje otwarto źródłowe w danym języku, nawet jeśli nie będą mi zbytnio potrzebne - praktyczne, polecam.

ProGamesTv
ProGamesTv
7 lat temu

Dziękuję Timo :slight_smile: Jeśli chodzi o Ciebie @Nieznajomy11. Znam PHP, html itp. Ale chcę się jeszcze czegoś więcej nauczyć. Jeżeli chodzi o licencje to przestrzegam ich ;)

Nieznajomy11
7 lat temu

ProGamesTv:

Znam PHP, html itp. Jeśli mam być szczery, to nie brzmi to jakoś przekonująco.

Czego chcesz się konkretnie nauczyć poprzez zapoznawanie z tym kodem? Bo nadal mam zdecydowanie wrażenie, że nie tędy droga. "Czegoś więcej" niekoniecznie jest zawsze dobrym wyborem.

Czy masz jakiś cel, że potrzebujesz akurat konkretnie aimpanelu?

Aylin
Aylin ex-admin forum.lvlup.pro
7 lat temu