Zapomniałem Hasła do Putty oraz WinSCP

Zombie
vps, zarządzanie, kvm
termix
termix

Witam na starcie piszę że jestem nowicjuszem w tej dziedzinie. Mam problem otóż mam sobie serwer postawiony na debian 9 Prowadzę sobie serwer Fivem i zapomniałem hasła do Putty oraz WinSCP. Czy muszę przeintalowywać od nowa Debiana ?

DBanaszewski
DBanaszewski α-tester v3

Tutaj lepsza wersja, myślę, że również pomoże: https://lvlup.rok.ovh/t/reset-hasla-na-vps-kvm-dla-ubuntu-14-04-16-04/4908

termix
termix

Postępuje według poradnika już początkowy etap za mną ale jest mały problem bo w konsoli mi piszę żebym się zalogował a w poradniku nie była mowa o logowaniu w konsoli :/

Kaczuc
Kaczuc

Którego poradnika używasz?

termix
termix

Używam poradnika 2

termix
termix

Mógłbym skontaktować się z tobą na discord ? w celu wytłumaczenia poradnika 1

Kaczuc
Kaczuc

termix:

w konsoli mi piszę żebym się zalogował

Który etap jesteś?

termix
termix

Jestem w etapie Pojawi się nam opcja związana z wyborem systemu.uuid, kernel oraz initrd. Problem jest w tym że ja takiego czegoś nie mam 😕 Wyświetla mi się masa linijek

Kaczuc
Kaczuc

Zrób ssa jak to tam wygląda bootujesz z livecd ten samym system co masz zainstalowany na dysku VPS?

termix
termix

XD|673x500 Zobacz sobie to aktualnie mam :/ Nie znam się na tym

Kaczuc
Kaczuc

Skoro z LiveCD lecisz debiana to mam nadzieję, że debiana masz zainstalowanego fizycznie na vps

termix
termix

Mam 😃 em a teraz co zrobić dalej 😕!

bopke
bopke Moderator forum.lvlup.pro

Spróbuj tej jakże potężnej metody od najlepszego autora na forum :kappa: https://lvlup.rok.ovh/t/odzyskiwanie-dostepu-do-vps-kvm-po-zapomnieniu-hasla/7832

Kaczuc
Kaczuc

Własnie się doinformowałem w tutku jednym, że tak już w debianie wygląda krok edycji tego pliku na samym końcu linijki linux najprawodpodobniej masz wpis queit bo nim wpisujesz image|321x40 i lecisz dalej jak poradnik pokazuje ;p

termix
termix

Tylko mały problemik bo nie ma tu nigdzie quiet 😕

Kaczuc
Kaczuc
termix